Wednesday, May 29, 2013

Resident Evil 4 - част 5.1 - Регенератор + БОНУС ВИДЕО

Оригинално име на клипа Resident Evil 4 - част 5.1 - По следите на Ashley.
След като Ейда ни помогна да се доберем до острова на Садлър, ще се опитаме да спасим Ашли за пореден път. В това видео, ще видим как Tsolovvv се справя с нови противници, като:
JJ, Regenerator и Iron Maiden.
Нека дадем малко инфо за тези противници:
JJ - Едрият негър стрелящ с оръжие тип Gatling.
Regenerator - Голямото зловещо нещо, което издава страшен звук докато се движи. Разтяга си ръцете и се лекува при по леки попадения.
Iron Maiden - Вид Regenerator ... Различава се основно по острите бодли, излизащи от него.

Все още не сме свършили, не бързайте да пускате следващата част. Представям ви едно видео, което да ви кажа, не си спомням а след като го изгледах и НЕЗНАМ защо съм заснел :D Първото нещо, което ми направи лошо впечетление са надписите 'МОЯТ ФИЛМ' в началото и края на видеото. Което ми показва, че ме е мързяло да го едитвам, а съм пуснал програмата на автоматично филмиране :) До колкото си спомям го пуснах преди видеото със самото ниво ... в него има сбирщина от несполочливи опити и изследване на зоната..

No comments:

Post a Comment

Leave a comment