Tuesday, September 17, 2013

Half-Life Remake / Black Mesa - Част 1 - Black Mesa Inbound


Здравейте отново, представям ви новото ми помагало - Black Mesa или
 римейкът на Half-Life от 1998 година. Всички знаят за стария Халф, сигурен съм, че доста от вас са се млатили яко в DeathMatch. Всички знаят и за любимия ни ням очилатко Гордън Фриймън. Сега имате шанс да си припомните всичко това с хубав съвременен римейк на графиката. Стига толкова приказки обаче, вижте първата част - глава първа - 'Black Mesa Inbound'. Признавам, че началото не е особено вълнуващо. :)
П.С. - Извинявам се за леко скапаното качество, малка грешка, ще го оправим другия път.




2 comments:

  1. Доста интересно... аз се зарибих да го следя... никога не съм превъртал играта.. може би съм я стартирал, защото сцената с влака в началото ми е доста позната... Браво за допълнителното инфо...

    ReplyDelete
  2. Супер,аз съм разцъквал оригинала и е голяма главоблъсканица...
    Успех с помагалото :)

    ReplyDelete

Leave a comment