Monday, December 2, 2013

Devil May Cry 1 - Част 1 - Mission 01 - Curse of the Bloody Puppets


Първата част от помагалото на оригиналната DMC. Играта, която започна цялата история и въведе един от култовите персонажи в историята на гейминга - Данте. Проследете историята му като ловец на демони с това помагало. Трудността е Hard. Помагалото показва и всички скрити предмети за събиране.
П.С. - Изиграно с емулатор, поради което качеството е ниско и играта ми страда от множество технически проблеми. :)

2 comments:

  1. Малко old scool Lachi ... Ах стара игрица, бавеща се емулираща музика... лег лаг... мирише на емулация... чувствам се в свой води :) Ето това, ще е доста интересно за мен помагало... по нещо ми напомня на Soul Reaver: Legacy of Kain една игра , на която искам да направя помагало от години... продължавай в същия дух и чакаме продължение :)
    От мен и Madjara

    ReplyDelete
  2. Мерси. Вярно, наистина прилична на Легасито, предполагам по готическата атмосфера. А пък аз за тая поредица на Кайн съм слушал толкова много, но нещо все не мога да я почна, затова много ми се иска да видя помагало от теб. :)

    ReplyDelete

Leave a comment