Thursday, December 5, 2013

Lucius - части 15 и 16 - Американски психопат и Настъпването на КРАЯ



Последна част... вижте как се минава играта... Тактиката и времето са много важни :) 
Да си призная доста псувни ми костваше за да намеря правилната стратегия за последните битки със свещениците и бащата :) Хареса ми, че оставих последните ми думи в помагалото да са за това как бих искал играта да завърши... Незнам за вас, но аз вярвам в БОГ и това да вляза в ролята на антихриста майцеубиец и подпалвач на свещеници определено не ме накара да се чувствам комфортно ...
За мен имаше какво още да се желае от края на играта, ще чакам и вашето мнение с по един коментар :)

2 comments:

  1. Браво, полезно помагало на тази наглед не особено елементарна игра. :) Въй, наистина психопатска игра, ако си религиозен няма да ти се понрави много-много :D Както и да е, геймплеят ти в края беше съвсем стабилен, к'во ти дреме, нали най-накрая успя да ги изпържиш... а може да се успокояваш така, щом те притеснява края на играта - свещениците и бащата бяха педофили и гейове, даже и убийци на малки котенца, заслужаваха да умрат! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D:D:D:D Добре, добре... коментара ти ме развесели :):) Заслужиха си го... мръсниците :D Не искам да прозвучи, като че съм някакъв религиозен фанатик, просто в живота се стремя към доброто а не обратното :)

      Delete

Leave a comment