Sunday, January 5, 2014

Resident Evil (1) - Текстово помагало - Chris Redfield - Training mode - (Tsolovvv, PS1)

(Мода с Крис, по начало е по труден, поради няколко прични: Крис не притежава шперц и ще използва нови ключове. Не разполага с гранатомет, не знае да използва химикали и да свири  на пиано. Има по малко място в инвентара.)

Въведение

Юли 1998 година. Гората в Raccoon City. Героите искат да намерят колегите си от Bravo team, които са мистериозно изчезнали. След като са заминали да разследват странните убийства на хора, които са били изядени. Намират хеликоптера им и биват нападнати от зомбирани кучета. По време на атаката Joseph умира. Героите бягат в близкото имение.
Имение / Mansion
* За всяка нова зона, ще бъде поставяна импровизирана карта, по която да се ориентирате в помагалото.
Влизате в имението с вас са Уескър и Джил. Чува се изстрел в далечината и вие амбициозно, ще предложите да разследвате. Уескър се съгласява а Джил, казва да внимавате. Влезте в трапезарията. Първото нещо, което ще направя аз е да се върна във фоайето, тъй като някъде прочетох, че в мода с Джил това ще промени хода на събитията по време на играта. Както казвам само тествам, ако смятате, че само ще се забавите не го правете. Както и да е, връщате се обратно и Уескър ви казва, да разследвате от къде е дошъл шума, Крис вдига глупаво рамене и се връща отново, ако се опитате да излезете отново, ще ви изпише, че тук има, какво още да се разследва. Екипирайте ножа и влезте в коридора с тялото на Кенет през отсрещната врата. Влезте в долния ъгъл и вижте видеото с първото, зомби, което глозга главата на Кенет. Убийте го внимателно с ножа, най - успешната стратегия е да оставите разстояние между вас и него, режете по един или два пъти и отстъпвайте назад. Не се плашете ако ви захапе, един... два... четиринайсет пъти :P:D След като се справите с него, вземете двата пълнителя от тялото на Кенет и се върнете във фоайето. 

Вземете пистолета на Джил и се качете на втория етаж чрез главните стълбища. Влезте през дясната или вратата в дъното на източното крило. Вземете малкия ключ до вратата, проверете кръвта пред вратата на балкона и излезте да подишате чист въздух. Ще видите тялото на Форест, който е убит от зомбираните гарвани, вземете пълнителя до него и не изследвайте тялото за да не активирате гарваните. Изслезте и влезте в червения коридор в източното крило. Ако сте следвали помагалото, трябва да разполагате с 90 патрона и спокойно може да се справите с двете зомбита с в него. Влезте през вратата в дъното за читалнята, вътре вземете документа за билките. Излезте в източния коридор, като отключите заключената врата. Убийте или игнорирайте зомбитата и бързо слезте по стълбите. Излизате до инвентарната кутия на първия етаж. Убийте зомбито и влезте в нея, при желание вземете или при необходимост използвайте зелената билка. От стаята вземете химикала и го приберете в кутията, оставете и ножа, той няма да ви е необходим (или поне се надявам да не ви се налага, да разчитате на него :). Вратата до стълбите е заключена от другата страна, за това се върнете на втория етаж и използвайте другата врата, която ще ви изведе до червения коридор. Тази от която влезнахте а имено на читалнята е със счупена брава от тази страна. Сега вече ако не сте убили зомбито в източния коридор, ще ви се наложи. Такам през червения коридор излезте на централните стълби и влезте в западното крило. Използвайте вратата за зоната над трапезарията. Тук ако сте бързи може бързо да убийте зомбито в лявата за героя ниша и да бутнете статуята през процепа на стълбите, там където перилата са счупени, така че да падне в трапезарията. След което влезте в зеления коридор и убийте трите зомбита. Слезте по стълбите и влезте бързо през вратата за стая с инвентарна кутия зад тях. 

Ще се сблъскате с Ребека Чеймбърс, която ще се опита да ви навреди с някакъв спрей. След като се убеди, че не сте зомби, ще разберете, че тя е част от БРАВО тима. Хората, който търсите из района :) След, като свършите разговора, вземете ключа на леглото, проверете го от инвентара и го завъртете за да видите инкрустирания нож. Сега вече ключа се изписва Sword key. Незабравяйте да вземете и химикала от инвентарната кутия. На излизане Ребека, ще ви попита дали да дойде с вас. От решението ви ще зависят следните неща:
- Ако и наредите да остане тук, защото е по сигурно. Тя ще ви лекува до три пъти с останалите химикали в стаята, като влезете в тази стая.
- Ако и разрешите да дойде с вас, ще ви каже, че тръгнете пръв, защото тя има работа. По късно в играта обаче, ще извлечете друга полза от това решение, но няма да споделям за сега, за да не развалям изненадата :)

Аз ще избера опцията да дойде с нас. Излезте и миенете през западния коридор, до стаичката която е озаглавена РАСТЕНИЕ на картата (финтирайте или убийте зомбитата). Тук може да видите нещо зад растението, но то няма да ви позволи да го вземете, сложете химикала в помпата в ъгъла и изчакайте то да умре. Вземете ключа зад него. В стаята има доста растения при необходимост се излекувайте. Ако искате ги комбинирайте и си оставете няколко в инвентарната кутия или просто запомнете, къде се намират в случай, че се нуждаете от тях :) На ключа който взехте са инкрустирани доспехи (Armor key). Върнете се в стаята наименувана СЧУПЕНА ПУШКА на горната карта и използвайте ключа, който взехте за да влезете. Вземете патроните и счупената пушка и използвайте малкия ключ за да отворите бюрото, вземете амуницийте за пушката. Сега се върнете до инвентарната кутия и оставете счупеното оръжие и сачмите за пушката, тъй като за сега, няма да са ви нужни :) Ключа с меч, трябва да е във вас,  използвайте го на вратата на стаята наречена СТАЯ ОХРАНА на картата. Вземете патроните и документа на охранителя, превода може да намерите в графа документи. Веднага след като го вземете гардероба зад вас ще се отвори... изненада.. убийте зомбирания охранител и вземете сачмите. 
Такам, сега ще ви кажа, какво трябва да се направи с няколко хода напред, но вие по между другото, ще трябва да се върнете веднъж, дваж до близката стая с инвентарна кутия за да оставяте по нещо, защото ако предположим, че вземете пистолета , амуницийте и двата ключа, които ще са ви нужни, останалите два свободни слота ще са крайно недостатъчни.
Излезте и стигнете до трапезарията, от там вземете  синия скъпоценен камък, от статуята, която избутахте от втория етаж. Насочете се към стаята наименувана на каратата като ЛЪВ влезте и поставете синия камък в окото на лъва, той ще се завърти, вземете първата инкрустирана плоча :) През коридора с тялото на Кенет, ще влезете в стаята отбелязана с ПИАНО, ще използвате ключ с меч. Бутнете шкафа в ъгъла и вземете музикалните ноти с Лунната соната на Бетовен. Използвайте ги на пианото, за съжаление Крис незнае да свири на пиано, затова пък Ребека, ще се опита да помогне, ще се наложи да си пропомни как се борави с този музикален инструмент, оставяме я да дерзае, като избираме опция YES (мисля, че при и двата избора тя ще останме да се упражнява).
Сега през трапезарията и фоайето се насочете към изтоното крило на първия етаж. Влезте през синята врата или стаята отбелязана на картата като КАРТА 1f, бутнете стълбите така, че да може да се качите до статуята и да вземете карта на първия етаж на имението ( не е задължително, ако се ориентирате по горната).
Ако искате мастило за записване (Ink ribbon), бутнете шкафа за да влезете в нишата, убийте зомбито пред шкафа или минете през него за да му смачката главата.
Върнете се пак пред статуята и използвайте ключ с меч за да я отворите, ако сте спазвали помагалото до тук, ще ви предложи да изхвърлите ключа, приемете :) Влезте в източния коридор и убийте двете кучета, скачащи от прозорците. Ако бутнете предпоследния шкаф на - горе, ще намерите пълнител за пистолет.
Влезте през вратата за КОРИДОР ИЗТОК 2, не се плашете това сте вие,
някъде в краката ви има зелено растение. Отключете стаята за ГЕНЕРАТОРа (ще ви трябва ключ с доспехи) вътре ще намерите доста растения, ако имате нужда ги вземете или използвайте, но имайте в предвид, че кучетата който обикалят ще ви нападнат, ако се опитате да ги докоснете. Следващата врата по коридора е за БАНЯта (извинявам се че не е отбелязана на картата :), влезте и източете мръсната вода от банята. Вземете малкия ключ и се върнете до фоайето и отключете вратата за ГРИМьОРНА, влезте и вземете патроните от огледалото, убийте зомбито зад шкафа и използвайте малкия ключ за да отключите шкафа зад него, вземете амуницийте. Ако продължите през следващата врата, ще намерите две растения и мастило. Върнете се пред вратата на БАНЯта и продължете на долу по коридора. Влезте през голямата врата за КОРИДОР и убийте двете зомбита, отключете вратата и влезте в СТЪЛБИ ИЗТОК и стаята с инвентарна кутия, вземете счупената пушка, оставете амуницийте за пушка, плочата и всичко изслишно. Върнете се влезте в СТАЯ, минете през малката част и взлезте в голямата СТАЯ. Вземете пушката от стената и поставете счупената пушка на скобите (ако не го направите, като излезете в малката част на стаята, тавана, ще ви премаже). Върнете се и влезте в стаята отбелязана КАРТИНИ. Убийте птиците и разгледайте снимките. Трябва да натиснете бутоните под тях за да отговарят на картината "From cradle to grave" ''от люлката до гроба''. Натиснете бутоните в последователност:
New born --> Infant --> Lively boy --> young man --> middle aged man --> old man --> end of life
 Вземете плочата със звезда (star crest) и излезте. Оставете плочата и пушката в близката инвентарна кутия и се качете на втория етаж по СТЪЛБИ ИЗТОК. Ако пред вас има зомби го убийте, влезте във стая ЕЛЕН, като използвате ключ с доспехи и се приготвите да стреляте веднага, защото зомбито, ще е точно до вас. Влезте в стая АКВАРИУМ. При желание вземете мастилото от бялата престилка. Натиснете бутона в стъклената изложба на насекоми и изпразнете аквариума. Бутнете акварума, към бюрото и секцията към освободения ъгъл.
Вземете амуниций за пушка от тайния шкаф. Вземете документа Researcher's will от бюрото. Превода му можете да видите от графа документи. Излезте и влезте в срещуположната стая (СПАЛНЯ). Вземете червена билка и амуниций за пушка от двете страни на леглата, вземете запалка от шкафа. Ако ви трябва зелена билка и картата на втория етаж, влезте във стая КАМИНА, вземете билката и използвайте запалката на камината за да вземете карта на втория етаж на имението. Влезте в ЧЕРВЕН КОРИДОР и използвайте ключа с доспехи за да отворите голямата стая в средата на коридора, която съм забравил да именувам на картата :( Вътре ще намерите две статуи и червен бутон на земята, ако натиснете бутона в стаята ще влезе отровен газ, затова наместете статуите върху двата отвора на земята. Вземете една от плочите от отворения шкаф. Ако нямате поне един свободен слот в инвентара идете до най - близката кутия и оставете плочата или амуниций за пушка, или ако имате най - добре и двете засега (Оставете запалката във вас). Ако ви се намира, просто продължете към стая РИЧАРД :) Ако сте следвали всичко точно, като отключите стаята, ще ви пита да изхвърлите ключа, съгласете се за да освободите още един слот. Вътре ще намерите две зелени билки, които може да използвате при необходимост и мъртвото тяло на Ричард от браво отряда. Влезте в разклонението след неизследваната врата и убийте зомбито, след което влезте в ТЪМНА СТАЯ. Запалете свеща на масата със запалката, бутнете шкафа и влезте в скритата ниша. От шкафа може да вземете амуниций за пушкалото, 
незабравяйте да вземете и пълнителя от шкафа в ъгъла на самата стая. Сега трябва да отворим тавана за да вземем последната плоча, за тази цел обаче, ще ни трябва ключ. Върнете се до ТРАПЕЗАРИЯта на първия етаж и вземете дървената емблема над камината, след което влезте в стаята с ПИАНОто, там където оставихме Ребека. Освен дървената емблема в инвентара си, ще ви трябва още един свободен слот. Като влезете Ребека, ще покаже, че се е справила с лунната соната. След като я изсвири, ще се отвори тайна врата за секретно отделение, което се намира зад стаята с растението. Влезте в нея и вземете златната емблема от статуята, след това поставете дървената на статуята за да отворите затворилата се врата. С новата емблема се върнете в ТРАПЕЗАРИЯта и я поставете в слота над камината от където взехте дървената емблема. Часовника ще се отмести, вземете ключ с инкрустиран щит. Идете до стая с инвентарна кутия в източното крило. Оставете пистолета и амуницийте и вземете пушката със сачмите. Вземете поне две билки или вземете тези от коридора с РИЧАРД, ако ви е по удобно и не сте ги използвали. Използвайте ключа за да отворите вратата към ТАВАНа и влезте. Справете се със змията Йон и вземете последната плоча и амуницийте за пушка от стаята. Стратегията е ясна стреляйте в главата с пушката :) Другия вариант е да го финтирате, но има голям шанс да се оплетете в тялото му и пак да ви нахапе... затова в стрелбата му е майката :)
Следващият текст важи само ако змията ви е нахапала и статуса на Крис е Poison

Като излезете от тавана Крис, ще се строполи на земята защото е отровен от змията. Ребека ще влезе и ще трябва да му донесе противо отрова за да оцелее. Екипирайте пистолета в инвентара и, да се надяваме, че сте по очистили имението от зомбита :) Тези 15 патрона, няма да са напълно достатъчни, но все пак са нещо. Ако тръгнете да се шляете из къщата, ще видите, че няма да може да влизате навсякъде, тъй като ще изпише, че героинята трябва да побърза. Затова бързо се насочете към стаята с инвентарна кутия в източното крило, там където за пръв път срещнахте Ребека. Вземете серума от шкафа и го занесете бързо на Крис, за съжаление Ребека не може да използва предмети от инвентарната кутия. Имайте в предвид, че ако се забавите и почнете да се моткате из къщата, след като влезете при Крис, ще го намерите мъртъв.
Ако успеете навреме, тя ще го излекува и играта продължава :–)

В случай, че Йон не ви е нахапал или вече сте спасили Крис се насочете към стая с инвентарна кутя в източното крило. Вземете пистолета, патроните и четирите плочи и се насочете към ЗАДНА СТАЯ. Възможно е да срещнете зомбирано куче, убийте го и поставете четирите плочи на слота до вратата за да я отворите. 
Влезте в стая МАНИВЕЛА. Вземете малкия ключ от един от дървените барели, след което преместете подвижните стълби, така че да може да вземете манивелата от шкафа.
Продължавате в следващата зона :)


ДВОР / Courtyard

Като излезете в разклонението внимавайте за трите кучета, ако имате повчеко патрони ги убийте. До вратата ще видите три зелени и по две червени и сини билки. Ползвайте ако са ви нужни и ви съветвам да ги оставите тук за да са на разположение, тъй като по късно, ще се върнете отново. Минете до мястото на което е отбелязано ПЪРВИ АСАНСьОР, в момента той не функционира, ще трябва да намерите начин да го задействате, но може да вземете картата на двора от стената. Минете към зона МОСТ, ще видите воден басейн, използвайте манивелата там където е отбелязано МАНИВЕЛА, ще спуснете водата към ДОЛНО НИВО, сега може да минете по моста. На път към ВТОРИ АСАНСьОР вимавайте за спускащите се змиорки, ако спринтирате има много малка вероятност да ви навредят. Спуснете се с асансьора, към ДОЛНО НИВО. Тук убийте трите кучета и може да забележите три неща, първото е спускащата се вода, това е водата, която изпуснахте като използвахте манивелата и източихте басейна, сега тя се спуска на долу и блокира нещо, което все още не може да се види. Може да видите и ПЪРВИя АСАНСьОР и празния слот за акумулатор до него. Акумулатора който е нужен всъщност се намира точно до вас, но трябва да се вземе от вътрешната част на къщата. Един случаен глич в емулатора ми позволи да го видя, през стената :)
Влезте в КАМЕНЕН КОРИДОР. До вас ще намерите по две зелени и сини билки, трите кучета може да бъдат финтирани, влезте през вратата в дъното за да влезете в следващата зона :)

ХИЖИ / Guardhouse

ЛОБИ - Пред вас има три сини разстения :), Също така е хубаво да бутнете статуята пред вас, така че с нея да затиснете дупката на пода пред входа за КОРИДОР ХИЖИ :) Влезте в стаята с инвентарна кутия и вземете аптечката и патроните :) Оставете ненужните предмети, като манивелата :) Малкия ключ оставете във вас :) Влезте в 001

- 001 - Убийте двете зомбита, вземете червената книга и използвайте малкото ключе за да вземете сачмите от заключеното бюро. До шкафа ще намерите чаша с малък ключ в нея (Small key). В тоалетната, ще намерите вана с мръсна вода, източете я за да вземете ключ C. ROOM. Влезте в БИЛЯРД :)

- БИЛЯРД - Финтирайте или убийте паяците :) Ако ви отровят, знаете къде са сините цветя :) Вземете мастилото и патроните, ако са ви нужни :) Проверете кода от масата за билярд... Ще ви изпише .... (В моя случай 1,2,4,5, във вашия може и да е различно)... някакъв вид код :) Запомнете го !!!! Излезте и оставете ненужните предмети в инвентара :) Вземете ключ C.ROOM. Преминете през КОРИДОР ХИЖИ в ПЧЕЛИ.

- ПЧЕЛИ - Използвайте кода от билярда за да отключите вратата на V-JOLT, но не влизайте :) Намерете кошера на пчелите, бързо вземете ключа под него и бързо излезте към 002.

- 002 - (Хвърлете ключа) Убийте зомбито в КЕНЕФА :P В самата стая, вземете всички документи. ВАЖНО Е! После бутнете шкафовете така, че да може да слезете към мазето :)
- Коридор - Слезте в коридора и бутнете трите дървени кутии във водния басейн за да си направите импровизиран мост. Няма да качвам снимки за да не бавиме купона. Първите две близко до водата са лесни, последната трябва да бутнете назад, после плътно до отсрещната стена и натам е лесно. Ако се затруднявате погледнете снимките от помагалото за Jill на същата трудност :) Влезте в АКУЛИ и от там много бързо без да обръщате внимание на изтинските акули (финтирайте ги, зависи от къде минете дали ще ви излезе видео реклама, в смисъл от коя страна на счупения воден резервоар, най - ефикасния начин за справяте с тях е именно като им бягате) влезте във ВОДА, като използвате ключ C.ROOM. После го хвърлете.

- ВОДА - Намалете нивото на водата и натиснете бутона на стената :) Влезте в склад :)

- СКЛАД - Вземете два броя патрони, два броя сачми и ключа за 003. Влезте в КОРЕН  и вземете малкия ключ зад корена на разстение 42. Върнете се в 002 и използвайте ключа на заключеното бюро за да вземете още сачми. После се върнете в стаята с инвентарна кутия, оставете ненужното и вземете червената книга (Red book/ Blank book). Влезте в 003 и хвърлете ключа :)

- 003 - От WC - то вземете патрони и внимавайте за зомбито :) Ако сте следили помагалото, значи трябва да ви се намира един малък ключ за да отключите бюрото, вътре имате мастилена панделка... ако ви трябва. Вземете рапорта за V - jolt от шкафа и на негово място поставете червената книга. Влезте във вратата :P:P

АЙДЕ ЧЕСТИТО :) Отново игра с Ребека.

 Влезте във V - JOLT.

Влезте вземете четирите празни буркана и пригответе V - Jolt. От шкафовете, ще намерите UMB №2 и 4. Водата от чешмата играе ролята на UMB №1. Ето как:

UMB №2 + ВОДА = NP - 003
UMB №2 + UMB №4 = Yellow 6
UMB №4 + NP - 003 = UMB №7
Yellow 6 + UMB №7 = UMB №13
UMB №2 + ВОДА = NP - 003
UMB №13 + NP - 003 = UMB №16 --> V - Jolt.

Слезте в мазето през 002 и влезте в КОРЕН. Използвайте химикала върху корена на разстението и излезте :)

ПОСЛЕ се погрижете с разстението с Крис. Тактиката е ясна, мисля че ако не сте добре въоръжени или не се чувствате сигурни, може да се доберете до стаята с инвентарна кутия за да се екипирате и после да се върнете. Та за тактиката ... стрелба и крачка в страни... стойте по далеч от израстаците :)

След като го победите вземете ключа от камината. И един съвет от мен, пенсионирайте пистолета и вземете пушкалото със сачмите :) Оставете си и новия ключ и по желание за по неопитните някоя билка или аптечка. Задължително се запишете в стаята с пишещата машина, защото трябва да се върнете в къщата, където ви чакат далеч по трудни противници :)

Преди това на излизане ще срещнете Ребека (ако сте минали играта както е описано по горе). 
Тя ще ви даде ... радиото с което се е опитала да се свърже с шофьора на хеликоптера Брад (Chicken Heart) Викърс :)Но неговото радио за съжаление не работи... това е и следващата подсказка ... трябва да се свържете с него за да ви прибере :)

А да, да не пропуснем и срещата с Уескър... който ще ни упъти да разследваме все още заключените врати в имението :)
Ако забравя още нещо, ще ми е за първи път :) На излизане от хижите, ще чуете бибипкащ звук, при желание може да включите радиото от инвентара си... за да видите сцена в която Крис неуспешно се опитва да се свърже с Брад Викърс :)



Имение  2 / Mansion 2



- Минете през МАНИВЕЛА и ЗАДНА СТАЯ, когато влезете в КОРИДОР, ще видите кратко видео в което се представя за първи път противника ХЪНТЪР... не го подценявайте :)
Убийте го и влезте в офис ... като използвате ключа който взехте от хижите :)

ОФИС -  Намерете копчето за пускане на лампата на бюрото :) Вземете патроните за магнум до нея. На близкия шкаф, ще намерите червена книга (DOOM BOOK1), вземете я, дайте си CHECK и я завъртете от към страниците. С екшън бутон я отворете и вземете медала от вътре :)

СТЪЛБИ ИЗТОК - Убийте хънтъра до стълбите. Пред стаята с инвентарна кутия има бележка от Уескър, че ви е оставил муниции. Вземете каквото ви е нужно ... при вас оставете помпа, сачмите за нея, ключа от хижите и една по силна аптечка или билки :) Качете се по ИЗТОЧНИ СТЪЛБИ на втория етаж.

- ИЗТОЧЕН КОРИДОР - промъкнете се с ходене зад хънтъра и го застреляйте :) Влезте в КАМИНА и използвайте ключа от хижите за да отключите червената врата :) Влезте в ХОЛ

ХОЛ - Докоснете пианото и победете огромната змия YAWN. Змията, ще направи огромна дупка в земята, прекалено е тъмно за да може да се види нещо, накрайте Крис да скочи вътре :) 
Ако погледнете картата, ще видите, че се намирате в зазидано скрито гробище в източното крило на първия етаж.... Това е гроба на Тревор.. архитекта на имението, но това можем да разберем едва в играта Resident Evil Archives (REMAKE). Натиснете бутона на гроба и слезте по стълбите :) (вижте картата на имението етаж B1

ИМЕНИЕ B1/ ПЪРВИ КОРИДОР: И така намираме се в мазето на имението... пред нас има зомби и мъртвата отбивка горе също, ще намерим едно... Убийте ги за да не ви се пречкат и вземете патроните за помпата от дъното :) Така е доста по лесно нали... Ако играехте на най - трудният мод, сега в този коридор, щеше да има три много скокливи хънтъра :) Влезте във втория коридор :)

ВТОРИ КОРИДОР: Ако имате нужда от билки, убийте двете зомбита, които се хранят от треторо :) Имайте в предвид, че ако се мотаете много из тези коридори или се върнете пак, има голяма вероятност и третото зомби да се активизира :) Отключете вратата на кухнята и влезте :)

КУХНЯ: Вземете малкото ключе ако сте го оставили миналия път :) Убийте зомбито пред асансьора и го използвайте :) Ще излезте в западното крило на втория етаж.

АСАНСьОР: В този коридор има 3 зомбита, убийте ги, ако искате вземете билката в нишата... Влезте в БИБЛИОТЕКА:

БИБЛИОТЕКА: В стаята има 2 зомбита .. неутрализирайте ги, вземете документа  scrap book, превода му може да намерите в ПОЯСНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ :) Ако сте взели малкия ключ от кухнята или имате друг, отключете бюрото в единия от ъглите тук за да вземете муниции за МАГНУМ... Ще забележите че една от секциите е с различен цвят, избутайте я нагоре за да влезнете в ТАЙНА СТАЯ :)

ТАЙНА СТАЯ : Тук ще намерите мастилена панделка и муниции за пистолета, взимайте на воля... може да погледнете през прозореца за да видите ХЕЛИПОРТА
Крис, ще си помисли, че може да се свърже с хеликоптера от там.. И сега може да се радвате, че не играете на по висока трудност, защото щяхте да сте нападнати от ято зомбирани врани :) върнете се в библиотеката и влезте в МО ДИСК :)

МО ДИСК: Пуснете лампата от статуята и вижте мястото, което светва.. ако стъпите на него и дадете екшън бутон, ще ви изпише, че тук е имало нещо... Бутнете статуята на мястото и вземете МО ДИСКА от секретното отделение (ако то не се отвори, излезте и влезте пак и повторете). Върнете се до асансьора и влезте в АКУМУЛАТОР :)

АКУМУЛАТОР: Вземете акумулатора и Крис, ще ни подскаже, че сега може да задейства втория асансьор на двора. Ако имате място вземете мунициите за помпа, ако не, може да се върнете по някое време за тях :) Продължете по неозаглавения коридор свързващ АКУМУЛАТОР с ЕЛЕН :)

НЕОЗАГЛАВЕН КОРИДОР: Общо 3 зомбита, едното на земята, което играе ролята на храна, също може да ви захапе :) Има и билки в стаята, но си мисля че много трудно ще  имате празно място вече...Ако все пак имате и са ви нужни.. смело... Влезте в ЕЛЕН... ако следвате помагалото, значи, ще изхвърлите ключа и ще имате свободен слот:
РАЗБИРА СЕ АКО СЛЕДВАТЕ всичко до тук, значи врата за ЕЛЕН е заключена и трябва да заобиколите с асансьора през първият етаж :) (Вратата, ще е заключена ако минете през дупката на змията. Ако минете първо от вратата до ЕЛЕН, може да се досетите, че ще е отворена. В сценария с Джил тази врата се отваря ако като паднете в дупката на змията, изчакате Бари да се върне за да ви подаде друго въже. Тъй като тук него го няма, честно казано, не знам как се взима този код :) Ако вратата е заключена и при вас, четете на долу:)
Ако минете през кухнята по стълбите за АСАНСьОР, ще видите анимация за слизащо зомби. Ще ви издам че на лесен мод, няма да усетите разлика,но на труден, ще видите, че зомбито е доста по издръжливо. Стигал съм и до 3 патрона от магнума :)
П.С. Внимавайте за ХЪНТЪРИ 

ЕЛЕН (имение втори етаж): Дано сте изхвърлили ключа :)Влизате и взимате документа ORDERS, превода може да намерите в ПОЯСНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ :) Взимате патрони за магнум и помпата. Бутате подвижните стълби под трофея над камината и го изследвате за да видите, че няма нищо странно. Ако загасите осветлението в стаята обаче, ще видите, че нещо свети от окото му... вземете ЧЕРВЕН ДИАМАНТ и се насочете към ЛЪВ на първият етаж :)

ЛЪВ:Сложете ЧЕРВЕН ДИАМАНТ и вземете МАГНУМ COLT PYTHON :) Е сега вече и хънтърите, ще падат с един изстрел :)
Сега.. идете до близката инвентарна кутия... оставете (моя препоръка) само МАГНУМА, мунициите за него, АКУМУЛАТОРА и четириъгълната МАНИВЕЛА... ВРЕМЕ Е ДА СЕ ВЪРНЕМ КЪМ ЗОНАТА НА ДВОРА.


ДВОР / Courtyard 
 ДОЛНО НИВО - В зоната има кучета... използвайте АКУМУЛАТОРа за да задвижите ПЪРВИ АСАНСьОР от към долното ниво и се върнете до МАНИВЕЛА. Използвайте МАНИВЕЛАта за да напълните водният басейн и се върнете до ДОЛНО НИВО чрез същият АСАНСьОР. Ще забележите, че там където течеше вода има стълби... слезте по тях, време е да продължим в следващата зона :)
UNDERGROUND / ПОДЗЕМИЕ
ВХОД - Може да се запишете ако носите INK RIBON. Ще видите и голяма дупка, която героя не може да прескочи а до нея дупка за шестоъгълна манивела и тъй като нашата е квадратна нека потърсим :) Влезте в РАЗКЛОН.

РАЗКЛОН - Ихааа ще тестваме нещо ново -  ГОРЕЛКАТА... ако имате две свободни места я вземете (оставете си едно свободно задължително). Не щадете горелката и без това след малко ще я върнете.... влезте в горната врата към ГЕНЕРАТОР :)

ГЕНЕРАТОР - Радвайте се играете на лесен мод и няма противници... но къде да тестваме горелката... влезте в ЕНРИКО ( П.С. в отбивката в ГЕНЕРАТОР има медицински спрей и муниции за помпата)

ЕНРИКО - Няма да издаваме историята. След сцената може да изследвате тялото за муниции за пистолет. Ето и възможност да  тествате горелката. Ще бъдете атакувани от два хънтъра. Следете пълнителя на оръжието. След като ги победите не забравяйте да вземете светещата шестоъгълна манивела от земята. Върнете се на РАЗКЛОН и оставете обратно горелката за да може да се върнете на ВХОДа :)

ВХОД - Използвайте шестоъгълната манивела за да може да продължите към МО ДИСК.

МО ДИСК - ОЩЕ една горелка... това е последната... (ако имате поне две свободни места я вземете ако не после, ще се върнете) Стигнете до голямата канара и се върнете. Когато тя тръгне след вас се скрийте със спринт в нишата на пиедестала на горелката. канарата ще пробие стената... внимавайте в ново образувалата се ниша се крие хънтър. Ако се върнете зад първоначалната позиция на канарата в друга ниша, ще намерите муниции за магнум :) Пригответе за дива битка и влезте в Black Tiger.

BLACK TIGER - Ще намерите, че горелката е крайно не ефективна, срещу този противник. Най - бързият начин за справяне с него на този мод е с 3 изстрела с магнум. Ако след акто сте убили паяка от него излезнат малки досадни паячета, излезте и пак влезте за да изчезнат :) 
Сега остава само да махнем паяжината от другата врата. Това може да стане или с ножа от един от ъглите в стаята или с горелката :) Влезте в ГОРЕЛКА.

ГОРЕЛКА - Ако сте на POISON тичайте към SAVE ROOM-a и вземете синьото растение за да се излекувате. В стаята, ще намерите мастило и аптечка. Сега във вас оставете едно оръжие с муниции ( препоръчвам помпа), шестоъгълната манивела, златния медал с орел и горелката ако е във вас. Ако не сте я взели се върнете за нея и се насочете към ИЗХОД, ще трябва да я оставите на пиедестала за да продължите. (След като веднъж сте влезли в стаята с инвентарна кутия и машина и се върнете в ГОРЕЛКА се пазете от змиите навън)

ИЗХОД - Продължете към КНИГА 2 за да стигнете там, въртете манивелата в слота, докато дупката не мине в ляво за да влезете в тайната стая. 
!!!! ВАЖНО!!!!! НЕ ОТИВАЙТЕ КЪМ КАНАРАТА ПРЕДИ ДУПКАТА ДА Е В ЛЯВО. След което идете до канарата и на бегом се върнете в нишата в ляво. Зад мястото на канарата ще намерите карта на зоната и втория МО ДИСК (което ми показва, че малко съм объркал наименованията в картата, но това няма нищо общо с помагалото :P) . Влезте в тайната стая.

КНИГА 2 - Сега трябва да решим загадката за да вземем втория медал. Завъртете манивелата и вижте от къде излиза част от стената. След това бутнете статуята пред това място, за да може частта от стената да я избута напред. След като я избута, вече може да я сложите върху плочата на земята от която се отваря капака за медала :)
 (За да вземете медала от книгата, трябва да дадете опцията за изследване да я завъртите със средата към вас и да натиснете бутона за действие.)
 Идете към ИЗХОД и се качете с асансьора... време е за другата зона :) (Може да се върнете и да си оставите манивелата и МО Диска в кутията за да спестите място)

ДВОР / Courtyard 
Няма да слагам и карта тъй като е само една стая :) Вижте картата от по горе :)
КЛАДЕНЕЦ - Сложете двата медала от двете страни на водния басейн и слезте с асансьора за последната зона в играта :)

Laboratory / Лаборатория
 
НИВО B1 - Тук няма какво да правим. Голямата врата е затворена, слезте към B2 през по стълбите...

КУТИЯ (B2) - Оставете всичко излишно... оставете си само едно оръжие с муниции, препоръчвам помпа. Излезте на СТЪЛБИ.

СТЪЛБИ - Тук има 3 зомбита и зелени билки в случай, че играта загрубее. Тези зомбита повръщат а не хапят :) Стаята VISUAL DATA ROOM е затворена за сега. Затова вземете последният MO ДИСК от масата до вратата и слезте по стълбите към B3 :)

КРЪГОВО (B3) - Игнорирайте зомбито и влезте в СКЕНЕР

СКЕНЕР - От тук, трябва да намерим кода с който да отворим затворените врати в комплекса :) Светнете осветлението. Сега вземете документа от масата... прочетете го... превода може да намерите в ПОЯСНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ. Ето го и кода... но какви са тези символи ???? ... Погледнете картината с библейски мотиви в дъното на стаята. Сега сещате ли се... не.. тогава избутайте големият шкаф с книги и натиснете бутона зад него... сега погледнете картината... Да сега вече може да видим и кода :):)
А за тези от вас, които не са чак толкова досетливи ето и помощ :)
Сега остава да вкараме кодовете :) Първо по желание вземете зелена билка или муиции за пистолет от сандъка до чешмата и се насочете към МАЛКА ЛАБОРАТОРИЯ :)

МАЛКА ЛАБОРАТОРИЯ - Вземете ДИАПОЗИТИВИТЕ (slides) от пода и влезте в компютъра :) Логнете се с име JOHN парола ADA и втора парола MOLE. Отворете затворените врати на нива B2 и B3 :)
Да се върнем на B2 .. влезте във VISUAL DATA ROOM.

VISUAL DATA ROOM (B2) - Вземете документа от колоната в дясно до вратата, превода, ще намерите в ПОЯСНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ. Иползвайте диапозитивте(slides) върху прожектора на масата, за да разберете за какво става на въпрос.... Сега натиснете бутона в ляво от проекционното табло за да отместите една от колоните и вземете ключ за лабораторията (LAB KEY)ако го изследвате, ще видите, че описанието ще се смени на POWER ROOM KEY :) Слезте на ниво B3 в стая 1Б :)

1Б - Справете се с четирите зомбита. Вземете факса от нишата в стената. Не се заглеждайте много в мацката от постера от 98 година :D Значи все пак играта се е развивала в бъдеще.. тъй като тя излиза 96 :D
Сега е много важно да сте ме слушали и да сте взели поне един МО ДИСК с вас... ако не идете и вземете :P ... Използвайте диска върху порта за вкарване на код на масата зад шкафа. Ще намерите първият от ТРИ КОДА в играта... Превода на този код и факса, ще намерите в ПОЯСНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ. Готови сме в тази зона, време да преминем в другото крило... Използвайте P. ROOM KEY (после го изхвърлете) и влезте в 2А.

2А - В този коридор има 3 зомбита... погрижете се за тях, казано по деликатно :) Влезте в SAVE .. вземете или складирайте, каквото ви трябва от стаят... в нея ще намерите СИНЯ и ЗЕЛЕНА БИЛКИ и муниции за магнума... може и да се запишете :) Оставете си едно оръжие с муниции (помпа) и вземете един МО ДИСК :)Влезте в ОПЕРАЦИОННА.

ОПЕРАЦИОННА - В стаята има ЧЕРВЕНА БИЛКА... Използвайте пъргавите си умове за да наредите така предметите в стаята, че двата сандъка да запушат дупките в страни от бутона и поставете подвижните стълби върху него, за да може да преминете през отворената вентилационна шахта :)
МОРГА - Бу хаха моргата... вземете муниции за магнум от шкафа... Използвайте терминала с МО ДИСКА за да вземете втория код и се праждосвайте бързо... имате късмет, че сте на този лесен мод :P.
Върнете се в SAVE вземете последния МО ДИСК... едно оръжие с муниции (сега е момента да смените помпата с магнума)и нещо за лекуване по желание... Влезте в 2В.

2В - Нов противник (CHIMERA)Хиемрите са опасни, но не и на този мод... с магнум, ще се предадат с един изстрел. Убийте или избягайте и от трите в тази зона и влезте в 2Г :) И НАЙ – ВАЖНОТО ДА НЕ ЗАБРАВИМЕ.. в долния десен ъгъл от перспективата на влизане в стаята на героя, ще намерите панел от който трябва да захраните някой от зоните, които са останали без захранване )

2Г - Същата работа три химери, убийте или бягайте. Използвайте последния МО ДИСК за да вземете последния код... превода в ПОЯСНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ. После влезте в POWER ROOM.

POWER ROOM - Главната енергийна зона на комплекса... в нея ще намерите системата за самоунищожение, която не трябва да използвате в този мод и системата за пускане на захранване на асансьора :) Натиснете бутона и се насочете към към 2Б (АСАНСьОРА), по пътя минете и вземете най - мощното си оръжие и няколко предмета за лекуване... Пазете се и от вторични атаки от страна на химерите :)

2Б (АСАНСьОР) - Тук няма да издавам историята на играта :)
Намирате се на ниво B4. Тъй като е само една стая и един коридор, няма да слагам карта... След като сцената с Уескър свърши... 3 патрона с магнума на този мод, биха ви оправили положението ;)
За да излезете от стаята натиснете бутона за отваряне на външната врата, намира се на панела на който Уескър натискаше бутони :)
Върнете се с асансьора на B3 :)

2А - Когато Ребека тръгне да пусне системата за самоунищожение, влезте и SAVE и се по оправете. Вземете най - силното си оръжие (предлагам магнум ако имате достатъчно муниции)  и предмети за лекуване, но оставете едно свободно място в инвентара :)Време е да освободим ДЖИЛ...
Насочете се към 1В и 1Г ... използвайте трите кода от МО ДИСКОВЕТЕ на порта в 1А :)И внимавайте зомбитата в КРЪГОВОто са сменени с химери :)

1Г - Освободете Джил... Време е да се върнем на B1.  до там може да стигнете от КУТИЯ на B2 Пазете се от химери и зомбита по пътя :)В КУТИЯ не забравяйте да вземете най - силните си оръжия е предмети за лекуване и да оставите едно свободно място :)
ENTRY - ВЛЕЗТЕ В EMERGENCY TUNNEL
EMERGENCY TUNNEL - Вземете акумулатора в края на тунела и го използвайте на асансьора за да излезете на хелипорта, който видяхме през прозорец в имението :)
ХЕЛИПОРТ - Вземете сигналната ракета до вас и я използвайте в средата на ХЕЛИПОРТА....
Стреляйте Тайрънта докато БРАД не ви хвърли Ракетомет от хеликоптера.... използвайте го....
 ЧЕСТИТО ПРЕВЪРТЯХТЕ ИГРАТА :):):)
И по традиция да си увековеча играта
ДО НОВИ СРЕЩИ В СВЕТА НА RESIDENT EVIL :)

 





No comments:

Post a Comment

Leave a comment