Tuesday, August 18, 2015

Resident Evil 2 Reborn - Отменен точно преди да бъде пуснат официално!

Дълго очакваният фен проект на InvaderGames, бе стопирам малко преди да види бял свят. Играта изглеждаше доста обещаващо с добра графика и Unreal Engine.. Moже да видите повече инфо и видео материал в ТАЗИ публикация.
Официалната причина е че след като от CAPCOM обявиха, че работят върху ОФИЦИАЛЕН ПРОЕКТ, хората от InvaderGames са били официално поканени за да кажат какво мислят за проекта и дори може би да вземат участие в него... (или най - малкото да вземат някоя стабилна сума под масата).

Скоро ще чакаме официалният римейк, а за REBORN само можем да се надяваме, че ще оцелее и след десетина години, когато CAPCOM си направят парите и пикат около играта отмине, някой ще се сети да го пусне неофициално в интеренет :)

4 comments:

  1. BASTARDS... Тия не са Capcom, те са CRapcom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дам... хората си гледат интереса :)

      Delete
  2. Аз гледах клипчета на този проект и честно казано на мен не ми допадна особено. Някакси не ми беше достатъчно резидентивълско. Освен това някои нещица не бяха като в оригинала. Радвам се, че Capcom решиха да направят официален римейк на RE2. Няма кой друг да го направи по-добре, освен тях.
    Все пак тези момчетата са се постарали, хвърлили са много труд и ще е хубаво да излезе този независим фен-проект, наречен REBORN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако си играл преди римейк на КАПКОМ, ще знаеш, че те осират и променят най - много игрите... по скоро тоя фен проект ще се доближава повече до оригинала според мен.... ма да видиме :P

      Delete

Leave a comment