Monday, September 21, 2015

Resident Evil Revelations 2/Survival Mode - Epiosode 1 - The Penal Colony - Част 1 (Изследователско помагало)


Здравейте отново на всички посещаващи редовно нашия скромен сайт за помагала на различни игри на български език. Това съм аз, Лачи, завръщайки се отново в света на компютърните игри след почти година отсъствие... не питайте. Заемаме се отново с геймплей клиповете, като този път на прицел ни е излязлата неотдавна най нова част на небезизвестната поредица Resident Evil - Revelations 2. Историята продължава от оригиналната игра и се развива в събитията между RE5 и RE6. Това е непрофесионално изследователско (сляпо) помагало, в което играем играта за първи път, така че очаквайте много гафове, много умиране и общо взето пълен хаос, докато вникваме в основите на играта :D. Това не е помагало, целящо да покаже професионална игра, скрити предмети, тайни или екстри - това е просто, за да покаже историята (преведена на глас от мен), да ви забавлява и да ви покаже играта, в случай, че не можете да я подкарате. Стига излишни приказки обаче, нека започнем с първия епизод и приключенията на Клер и Мойра в добре познатия ни свят на RE с нови вируси, нови заплахи за човечеството и така нататък. :)
П.С. - Тъй като това е първият ми клип от доста време насам, сниман е на друг компютър с друга техника, извинявам се предварително за калпавото качество на коментара ми (feeling a bit rusty), тихия звук на микрофона и общо взето за всичко. Обещавам да се поправя в бъдещите клипове :D


3 comments:

  1. Wellcome back... играта започва супер добре...
    - Даже не знаех че Мойра е дъщерята на Бари :)
    - И незнам защо са направили Клер толкова грозна :D
    - Леле това Сайлънт Хил ли е....
    - Доста интересна е идеята със смяна на играчите.
    - Хмм едно време в тези игри нямаше думи като FUCK.
    Иначе играта е доста интересна.. вкарали са и RPG елементи + скилове.. нещо ново за мен... евала за трудноста.... добро завръщане :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Бладоря много, г-н Цолов. Първо, и аз не знаех, че Мойра е дъщеря на Бари. Второ- Клер си е ебати пичето, Сайлтнт Хил да, онея високите бяха ала Пирамид хед, това ми беше първата мисъл, псувните също ми направиха впечатление. Дело на Мойра са най-вече, ама все пак в друго време живем... 😃

      Delete
    2. Бладоря много, г-н Цолов. Първо, и аз не знаех, че Мойра е дъщеря на Бари. Второ- Клер си е ебати пичето, Сайлтнт Хил да, онея високите бяха ала Пирамид хед, това ми беше първата мисъл, псувните също ми направиха впечатление. Дело на Мойра са най-вече, ама все пак в друго време живем... 😃

      Delete

Leave a comment