Saturday, October 10, 2015

KING

ДОБРЕ ДОШЛИ В МОЯТА СТРАНИЦА!!!
Тук ще намерите информация за игрите, които снимам в момента, за тези, които предстои да снимам, както и малко повече инфо за мен :)

За мен:
 За тези от вас, които не ме познават, аз съм KING, и както останалите в сайта, качвам помагала на игри, които ми е кеф да разцъквам. Видеоигрите са ми страст от близо 11 години, играх първата си игра когато бях на 4 години, на стария семеен компютър. Тя беше GTA: Vice City и бях толкова запален по нея, че с часове не исках да ставам, само и само да я играя :D 11 години  по- късно, аз все още съм много запален по тази тема, именно затова съм тук! Може да ме считате за ОГРОМЕН фен на поредици като 
''Prince of Persia'', ''GTA'', ''Tomb Raider'', ''Need for Speed'' и много, много други, които съм сигурен, че всички, или поне повечето от вас, сте играли.
Освен дъртофелския ми вече лаптоп, на който снимам в момента, притежавам и следните конзоли: PlayStation 1, PlayStaion 2, PlayStation 3 и XboxOne. През ръцете ми са минали и Nintendo Wii и Xbox360, но за жалост вече нямам тези две конзоли. Засега мога да снимам геймплей само от ЕксБокса, тъй като за другите имам нужда от външно устройство ( capture card) но за в бъдеще може и да направя нещо по въпроса ;)
Мисля, че казах достатъчно за себе си, нека да видим сегашните и бъдещите ми творения, които мисля да ви представя.

Сегашни и бъдещи помагала:
Сегашни:
- Tomb Raider 2 ''The Dagger of Xian'' ( версията за PS1, записана на емулатор)
- Resident Evil 1 ( версията за PS1, записана на емулатор)

Бъдещи*:
-Tomb Raider 1 Gold- Unfinished Bussines bonus levels (PC съответно)
- Tomb Raider 2 Gold- Bonus Levels (PC)
-Tomb Raider 3 ''The adventures of Lara Croft'' + Tomb Raider 3 Gold- Bonus Levels (PS1, PC съответно)
-Tomb Raider 4 ''The Last Revelation'' + Tomb Raider 4 Bonus Level (PS1, PC съответно)
-Tomb Raider 5 ''Chronicles'' (PS1)
-Tomb Raider ''Legend'' (PC)
-Tomb Raider ''Anniversary'' (PC) 
-Rise of the Tomb Raider (XboxOne)
-Silent Hill 3 (PC)
-Prince of Persia ''The sands of Time'' (PC)
-Halo: Combat Evolved (PC или XboxOne)
-Syphon Filter (PS1)
-James Bond ''Tomorrow Never Dies'' (PS1)
-Eragon (PC)
-Star Wars ''Jedi Academy'' (PC)
-Assassin's Creed I (PC)
-Resident Evil 3 (PS1)
-Silent Hill 3 (PC)
-The Black Mirror (PC)
-The Black Mirror 2 (PC)
-The Black Mirror 3 (PC)
-Need for Speed: Most Wanted (PC)
* скобите показват на коя платформа ще снимам

Това е като цяло! Следете редовно страницата ми, както и тези на колегите, за да разберете какво се играе в  момента, какво се планира за по- нататък и др.
От мен засега ЧАО и ще се видим в следващите ми видеа!
Game on!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment