Saturday, January 13, 2018

Какво ново от нас скоро :) 2018


Здравейте маймуни, както може би сте забелязали, ако сте един от двата човека случайно попаднали тук през последната половин година - сайта не работи като хората. Скоро проблема, ще бъде оправен или поне ще започнем да го оправяме :) Благодарение на Марто Мартин Кръстев. 
Исках отново да откупя старият домейн - но ГРЕДА. За съжаление е купен от трета страна и струва майка си и баща си за това МАЙНАТА ИМ. ДА ГО ДУХАТ и тей нататък.
Сорка отново имах сериозни здравословни проблеми през последната година и няколко месеца, но сега се оправям и ще сме на около. Не знам дали ще се качва пак тук, тъй като времената се промениха и не е необходимо да имаш сайт вече... пълна отживелица. Ако на някой му липсват старите клипове обаче от времето, когато още нямаше HD и 4К. Тук ще си останат навеки и сигурно чат пат, ще пускам по някой ъпдейт. Знае ли човек, може да пускам и по някой клип.
Планувам да завърша и помагалото на Карлос де ла Вега таз година (2018). Нищо че минаха 5 години, остана само последния клип и вече разполагам със софтуеър да го сторя сам. Не помня дали имаше аудио, ако няма ще го запиша АЗ :) За помагалото на Alan Wake говорим ако не съм уточнил по нагоре... такам...
Ще си върнем и старите файлове да могат да се теглят от тук... Абе направо сме непоклатими и скоро няма да си тръгнем... Ако искате да се свържете с мен, някъде из табовете горе има цяла моя страница.
Ако все пак Ви липсвам и искате да видите какво качвам в тези дни, може да ме следите като се абонирате за каналите ми в:
https://www.youtube.com/user/TheTsolovvv
https://www.vbox7.com/user:tsolovvv
https://plus.google.com/+DonTsolovvv?hl=bg
Бах трябва ми нова машина... в момента конвертирам клип към играта Resident Evil 7 в 4K и върви доста бавно.. До пис :)
Опс поправка: Махам и чата и абонирането с имейл, това е отживелица (като нас)... бай бай

No comments:

Post a Comment

Leave a comment