Thursday, January 25, 2018

Показвам си лицето!!!?!?!?!

Здравейте.
Исках да Ви споделя, че напоследък много сериозно се замислям дали да не застана пред камерата. Гледам че сега така е на мода. Маскиран все пак, за да запазя мистиката :D Това обаче не знам кога ще стане, тъй като съм заринат в работа и искам да кача всичките си клипчета и тези на другите колеги от сайта във VBOX7.  Майната им на БОКЛУК TUBE и на новите им изисквания! Мисля си между другото да подхвърля, че искам да си купя някаква по мощна машина, за да подкарвам новите заглавия. Стига с това ретро а?
Освен това работя и по нов САЙТ в който си качвам вехтушарските джаджи и предмети... едно здраво каталогизиране тези дни и всичко отива за продан. Дам от там може да си закупите старите ми дискове и дискети с които съм заснел по старите помагала :) Мисля че дори показах няколко. За съжаление от ADWISE не ме одобриха за партньорство и напълно нормално... все пак плачкам... ще се тествам след месец пак :)
Днес видях че съм бил оставил някакъв стар бекап на сайта за всеки слуай и днес го осъвремених малко...дори го ъпдейтнах... така, че може да го видите ТУК :)
До скоро :)

No comments:

Post a Comment

Leave a comment