Tuesday, February 20, 2018

Малко прочувствено

Не знам дали Ви се е случвало да се почувствате много специални в даден момент... като магия... не такава, като в приказките а магията с която се напояваме, когато зърнем любим човек, който не сме виждали отдавна... когато познат аромат ни върне години назад или приятна песен ни обгърне в сладка меланхолия...
На мен лично ми се е случвало няколко пъти в живота и винаги е толкова разтърсващо, че се чувствам, като ли че съм на друга планета, реейки се със искрящ воал...
Късметлия съм това да ми се случи сега... а Вие още по големи, че го споделям с Вас.
От целия сайт и това с което се занимавам от почти 10 години си личи, че съм голям фен на конзолата PS1. Тя е свързана с моите най - хубави спомени, с моето детство и възмъжаване... та дори и след това....
Натъкнах се на една компилация, която ме разтърси и ме върна назад през десетки места и ери... искам да я споделя с Вас... Дори искам да я запиша на самият блог.... който мисля да остане вечен... вечен като паметник на цялата ми дейност... веднъж направих грешка да изтрия старият си сайт и не мисля, че това ще се случи отново.... поне не днес... дал съм обещания на толкова много хора, които са свързани с това малко, но не незначително местенце. Хора които оставиха част от себе си, от развитието и труда си тук.... Enjoy :*


ДРУГО ОТ RESIDENT EVIL LABS
I'll be happy if you buy me a beer :)

No comments:

Post a Comment

Leave a comment