Wednesday, March 14, 2018

Сайборг 2 (Киборг); БГ АУДИО; ЦЯЛ ФИЛМ 720p

Поредната видео касета, която притежавах като дете. Може да е малко смешно, но съм бил толкова малък, че не съм знаел, че това е Анджелина Джоли. А и вижте колко е млада тук. Още не е търтена много :D
Филма като филм... не знам какво да кажа, не си го спомням толкова добре а и в момента на писането на това послание не съм го гледал да си го припомня... мисля да го направя съвсем скоро. Знам че е продължение на Сайборг с ЖАН КЛОД ВАН ДАМ.
Само да обясня защо съм написал САЙБОРГ а не КИБОРГ. Така пишеше на аудио касетата ми някога. Ще кача обложката ако я намеря някога а ето оригинала.
Иначе оригиналното име на филма е: Cyborg 2 известен някъде с подзаглавието Glass Shadow. Всъщност това е дебютната роля на Джоли, като главен персонаж, нещо което не знаех. Във филма са използвани кадри от единицата със Жан Клод Ван Дам. Спомням си че това доста ме радваше, като малко момче. Тогава да гледаш филм с него или Силвестър Сталоун, Арнолд Шварценегер или Брус Уилис беше голямо нещо, камо ли пък да имаш видео касета с тях. Ето и филма с английско Аудио.
А ако искате може да видите и още ЕКШЪН ФИЛМИ :)
Бах сега виждам, че има и тройка, ще взема да я дръпна да я гледам някога :) Сигурно е боза, по принцип повечето продължения не струват.
А да филма е от 1993 година. Имах малко проблеми с Гугъл за правата и за туй не е качен във тубата. Да живее Вибкос. Да подчертая само, че клипа се намира само с директен линк и на него не са пуснати реклами, тъй като не е авторски :)

No comments:

Post a Comment

Leave a comment