Tuesday, March 20, 2018

Resident Evil VII - Краят на Зоуи - END OF ZOE - HQ

За мен Resident Evil 7 не е по различна от коя и да е друга част, само дето е по осъвременена. Графиката е по удобна и е направена в по модерен стил First Person. Направо си е рипната и открадната от от шедьовъра на Хидео Коджима (Hideo Kojima) и Гилермо дел Торо (Guilermo dell Toro) - П.Т. Сайлънт Хилс (Playable Teaser of Sillent Hills), който бе отменен и така и не бе завършен.
Блудкава история с яка графика и моушън капчър (motion capture) заснет по скоро от театрални актьори, които здраво преиграват и всичко започва да мяза на латино сапунка (latin soap opera) в която всички незнайно защо здраво ръкомахат и жестикулират, докато говорят разпалено. През цялото време (което за мен е една минута, защото не гледам сапунки (soap operas) а случайно съм влезнал в стаята, докато бабка ми гледа) си мисля да взема една резачка и да им насека ръцете и да им ги навра в зад... това устата.
Този даулоудъбал контент (DLC) за да съм модерен и аз, обаче е мега як и ме грабна веднага, защото героя меля с голи ръце. Нещо, което аз през цялото време се чудя защо героите не правят... Мъжаги по два метра а пищят като девици на потен хОй, докато се влачат по земята и ръчкат зомбитата с някакви заръждавели и изкривени чикии, това ножки.
Абе вкарай му едно рамо, една глава и с десен прав го нокаутирай...
Единственото, което ми бе доста нереално, бе че героя започва да раздава плесници и на сандъци и здрави талпи, докато не подадат... здрави талпи залостили, зачукани за врати.
Ако някой от Вас не знае, какво е усещането да удариш подобно чудо с гола ръка... усещането е не по различно от това, някой рупски хОй да те срита здраво в макарите....
Ако искате да гледате и в 4К... може да цъкнете ТУК. Ако не боли ме дедавеа за Вас.. с уважение разбира се :) Може да видите и някое друго помагало те тука. А до тогава... НАЛИ ЗНАААТЕ...

No comments:

Post a Comment

Leave a comment