Tuesday, June 16, 2015

RISE OF THE TOMB RAIDER: Геймплей и повече инфо след E3



GAMEPLAY:
Ето и ново излезлият около 6- минутен клип с официален геймплей на предстоящата игра от рибуут поредицата. Под клипа ще ви кажа и малко повече детайли, които бяха разкрити на E3.


МНЕНИЕТО МИ:
Така, първо какво мисля: СУПЕР ИГРА! Невероятна обстановка, геймплея изглежда страхотен, историята е въвличаща и меко казано интересна, да не говорим за графичното представяне на случващото се: A PIECE OF FREAKING ART!!!
Искам да отделя време да изкажа ,, благодарностите,, си на Square Enix и Microsoft, че я направиха ексклузивна. Отново питам: ЗАЩО, М*МА МУ СТАРА?!? Добре, знаем, че е за парите, но... PlayStation надхвърля XboxOne по продажби в отношение 3:1 !!! Ехо, мислите, че някой, който не притежава Xbox, е толкова глупав, че да купи цяла нова конзола за една игра?!? Не мрънкам, защото няма да мога да я играя, а защото това е възможно най- глупавото корпоративно решение EVER. Времето ще покаже, но не мисля, че продажбите на Xbox ей така ще се покачат само защото Tomb Raider е само на тази конзола. Поне е ''временно'' , но на какви други платформи ще излезе и кога от Microsoft не ги е*е да ни кажат.
А иначе официалната дата на излизане (поне за Xbox) е: 10.11.2015 г.

В клипа виждаме, как Лара и приятелят й Джона търсят изгубен град в Сибир, но са възпрепятствани от една снежна буря. Към края на видеото се показва и остатъкът от приключението на госпожица Крофт. Повече не казвам, изгледайте видеото и вижте сами този ШЕДЪОВЪР ( или поне за мен е такъв). 
Само аз ли имам впечатлението, че героинята много повече прилична на реалната си личност, а именно Камила Лъдингтън? Вижте сами и преценете :D
-сравнете със:

Та, това е като цяло. Повече подробности вижте в моето мини- ревю. Чувствайте се удобно да изкажете какво мислите в коментарите отдолу, любопитно ми е да разбера вашето мнение ;)
А, и редовно посещавайте GAMEPOMAGALO.COM за повече новини, клипчета, ревюта и прочие.

(Ако някой е приел моето изказване за обидно, искам да знае, че с ругатните отгоре НЕ ЦЕЛЯ да обидя никой притежател на Xbox. Самият аз харесвам конзолата, но само една игра няма да ме накара да си я купя. Честно казано съм МНОГО ПРОТИВ тази конзолна война, която върлува в Интернет. Всеки има право да избира кое да купи според предпочитанията си и цялото това оплюване на конзоли от хората е напълно излишно. Ако някой се е обидил по някакъв начин, нека ме извини, но това не беше моята цел. Happy Gaming! )



1 comment:

Leave a comment