Thursday, March 8, 2018

1987 Оцелелият / Survivor - Екшън (Цял Филм)

Well едно филмче, което майка ми ми купи на VHS касета, като бях малко дете. Нещо май бях болен и искаше да ми угоди. Филма е пълна ниско-бюджетна бозица, но ако си любител и имаш настроение за подобно преживяване би могло да се изгубят няколко часа в тази романтична обстановка :) Жалко, че не пазя обложката на касетата да я щркана... а и самият филм е отдавна презаписан ..... Все пак му барнах една яка резолюция и подсилено аудио и ще го гледам.
Главният герой за моя изненада е починал на около 50 години поради естествени причини... интересно а?? Нека Кристофър Чип Маер почива в мир :)
Интересното е, че не намерих никъде филма в БГ.... явно не е толкова популяр... Успях да го намеря на английски език:
И супер странно с оригиналното ужасно БГ АУДИО от детството ми... и то в някакъв джикитайски сайт качен..... сега вече го има и в тубата...  
нека изтупаме прахта от тази забравена лента, от времената в които се превеждаха такива филми само от един човек. В този случай чух че има и женски глас.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment