Monday, March 12, 2018

Crash 1 2 3 Remaster + Размисли и страсти!

Crash идва за всички платформи... дори вече е наличен за PS4. Бога ми в моменти, като този съжалявам доста, че нямам тази конзола. Първите три части ( Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back, Crash Bandicoot 3 Warped) излизат напълно ремастерирани със супер графика. Звучи логично за една от най - добрите игри за PS1. Чудно ми е защо за Бога Naughty Dog са продали правата на играта и сега нямат пръст в цялата работа.... а може и да имат но да им е заврян на едно специално място.
Четох малко за играта, посрещната е доста добре от към критика. Много хора одобряват факта, че играта пази напълно сюжета на оригиналите и не е насрана, като други заглавия. Очаква се към средата на 2018 година Краш да може да се играе и на Nintendo Switch, Xbox One, Steam енд со он, енд со он....
Намерих и този GIF на един доста добър мод на Resident Evil 3, дано излезе за да сложа ръчички върху него.... ако не ще си се хвана с ръчичката на едно спешъл плейс.... Какво още...
За да не прекалявам... вижте и това:
Напоследък доста ми се играе на Resident Evil 4. Кога мина това време, когато си купих първият ми компютър само заради тази игра.... първият ми джойстик също е заради нея. Сега играта се превърна в една доста известна класика. Имам горе долу същото усещане за нея, като за Resident Evil 3. Имам още толкова много неща, които искам да споделя с Вас, но уви нямам време за това и става късно..., хайде За много години, Христос Воскресе и Бум Друм...
ЕТО ОЩЕ МАЛКО БЛОГИНГ

No comments:

Post a Comment

Leave a comment