Saturday, March 24, 2018

На тубата в тубата!

Вече на няколко пъти казах, че съм резнал тубата покрай дОпчицата на дОпенцето. Гадните копеленца ми спряха монетизирането. Плачкам... вече не правя милиони. Трябва да върна и бентлито, не мога да си позволя месечните вноски от два лева и 14 стотинки със ддс. Мамка му... оставаше ми само последния месец. Явно е, че пак ще трябва да ремонтирам колелото за да се придвижвам или по лошо... градския транспорт :(
За това.....
Дам... реших си... вече качвам клиповете си в тубата със месец закъснение... не сега ми идва идея.... стой... три месеца... да три месеца по късно, ще излизат в тубата.... хахахаха (смях на зъл учен), нека лиша тази долна сган от милиардите гледания, импресии, кликвания, които комерсиалните ми клипове генерират.
Кой се смее сега а... кой????
Шегата на страна и на сериозно. Не забравяйте да се АБОНИРАТЕ за да гледате новите ми клипове от сега гледайте първо във VBOX7 и след три месеца в YOUTUBE :)
Да сменим темата... хайде да видим, какво ни е подготвила Манди Мишел Питс днес.... първо нека видим, какво яке си е барнала... вижте как изглежда, като Клер Редфилд...

този Ink Ribbon стои добре в ръцете и. Много романтично момиче, което здраво обича да парадира със зарибявката си към Resident Evil. Знам, че напоследък много Ви тормозя с нея, но си заслужава а?
Гледайте само, колко сладко е нарисувала Форест от единицата:
Идва ми просълзен да я щипна по бузката и небрежно да и разроша косата. Очаквайте след броени часове (утре или в други ден), това чудо:
А до тогава до скоро :*

No comments:

Post a Comment

Leave a comment