Thursday, August 16, 2018

Deadpool 2 (2018)

На скоро го гледах... Да се похваля на новата ми плазма...смарт де... Реклама Тайм... В блурей качество филма изглежда уникално.... Историята не е нищо особено...ефектите както всички филми от света на MARVEL или DC вселената са уникални и правят филма... Дойдоха ми малко в повече гейските моменти...но нищо ново...поне този филм го Барнаха със статут фемили френдли, за разлика от миналия в който на героя му завираха дилдо в ректума. За човек като мен с две деца, това изобщо не е по вкуса. Не ми хареса и това, че ясно можеше да се разпознае актьора зад жестовете на героя... Името му в момента не се сещам, но май трябва да престана да гледам филми с него...почва да се изтърква... За първи път гледах този актьор в Блейд Тройца...а след поредно гледане на първите сезони на Досиетата х, забелязах че играе и в една от сериите като млад юноша ...юноша, егати думата, в кой век живея? И така...филма за мен е ефекти и качество явно....приемам го със смесени чувства.... Вие какво мислите?

No comments:

Post a Comment

Leave a comment