Sunday, October 14, 2018

Super night 14.10.18

Нека не подминаваме просто така едно събитие, което се случи тази година ... рекорда на SUPER MARIO BROS бе подобрен с една две дозина/дузина (мързи ме да го проверявам) фреймове.
Натъкнах сА на едно видео, което обясява доста детайлно как се е случило това. Честно казано, като един възрастен мъж, който си признава, че това е една от първите му съзнателни игри... това видео разкри един нов свят за мен... Изобщо не предполагах, че в гейминга има такива математици, физици и метафизици... или съм доста пиян... едно от ДВЕТЕ... хихихихи...
И между другото тъй, като в последно време намирам време да пиша в този сайт, само когато ме споходи МАГИЯТА... искам да споделя, че драскам на фона на ТОЗИ як пост.да
ДРУГАТА НОВИНА Е, че най сетне излезе последната финална ултоимативна версия на RESIDENT EVIL: MORTAL NIGHT... на първият епизод де.... много се радвам... дано имам времето и късмета с настроението да го изиграя някога.... едни специални признатости и поздрави за GEMINI от мен.... keep'em comin' dude... mate...
МОЖЕ ДА го дръпнете от ТУК.....
ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВе,,,, до скорУ....

No comments:

Post a Comment

Leave a comment